زبان انگلیسی

Learn ENGLISH By Yourself

زبان انگلیسی

Learn ENGLISH By Yourself

داستان- happiness

happiness
In real love, the happiness that you give to the others makes you happier than what you are getting. Giving starts to make you feel complete

در عشق حقیقی خوشبختی که به دیگران هدیه می دهید،خیلی بیشتر از چیزهایی که به دست می آورید شما را خوشحال میکند.بخشش آغازی برای احساس کمال در درونتان است

The soil in the garden of your heart will grow the seeds you plant there. Be careful that you plant the seeds of trust and not those of fear, those of love and not those of resentment.
خاکی که در باغ قلبتان نهفته است قادر است دانه هایی را که در آن می کارید برویاند و آنها را پرورش دهد .مراقب باشید که در آن خاک ،تنها دانه های اعتماد و نه ترس و دلهره را بکارید .بجای بذر دلخوری و ناراحتی ،بذر عشق و محبت در آن بکارید و پرورش دهید.

One can never judge what is good or bad in a relationship, for even the loss or betrayal of a loved one can at times bring growth and awakening to the other.
هرگز یک نفر نمی تواند در مورد خوب یا بد بودن ارتباط قضاوت کند.حتی شکست و بی وفایی یک عاشق می تواند زمانی باعث رشد و بیداری آن شخص نسبت به دیگران شود.

All our scriptures tell us of the ancient and eternal law that Anger will never cease by more anger, hatred by more hatred. Only by love can hate and anger be healed.Do we remember this consciously in our relationships?More importantly, do we practice it?
 
تمام کتابهای آسمانی به ما این قانون قدیمی و جاودانی را گوشزد می کنند که :عصبانیت و خشم با افزایش خشم و نفرت هرگز از بین نمی رود .همچنین نفرت با بیزاری شدید کاسته نمی شود.تنها به کمک عشق و محبت است که می توان تنفر و خشم را التیام بخشید و به راحتی آن را از بین برد.آیا ما در روابط دوستانه با دیگران این نکته مهم را همیشه به خاطر داریم؟ از همه مهمتر اینکه آیا این پند را به کار می بندیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد